wtorek, 30 sierpnia 2011

What's the matter? Postcrossing!

Kilka dni temu przebywając na blogu Ankyl kliknęłam w kategorie Postcrossing! Zaciekawiona o co chodzi przeszukałam cały Internet w poszukiwaniu danych ;) Następnie (oczywiście) zarejestrowałam się na tej stronce (www.postcrossing.com).... No, ale może wytłumaczę o co w tym chodzi ^^
No więc... w dzisiejszych czasach zapominamy już o jakże pięknej tradycji wysyłania kartek pocztowych ;P a szkoda.... Ta stronka ma w zamiarze pomóc powrócić do tej tradycji! Rejestrujemy się na stronie (za darmo ;)) i losujemy adresy (na początku maxymalnie 5). Są to osoby z całego świata!!! Otrzymujemy ich adresy i wysyłamy kartki. Świetne, prawda?! Ja wylosowałam adresy do osób z Rosji, Chin, Kanady, USA i Finlandii ;) Jeszcze nie wysłałam pierwszej kartki, ale na pewno nastąpi to niebawem ;)
To takie podstawowe informacje: więcej możecie znaleźć w internecie (tam jest wszystko dokładnie napisane) ;P Miłego Postcrossingowania !
__________

Rysunek ślimaczka mnie zauroczył ^^ jest taki słodziutki (oczywiście nie licząc tych błędów...):

22 komentarze:

  1. Chciałabym umieć malować tak jak ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bez przesady :P ale dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to nikt nie chce?Przecież widzę że masz komentarze ;)) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jeden ;< a post jest już od 12:39! to mało....

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten ślimaczek :) A o postcrossing już wiedziałam od jakiegoś czasu, wysłałam już 8 kartek i tyle samo otrzymałam :) Musisz wiedzieć, ze wysyłanie kartek to super sprawa,a le pierwsza otrzymana kartka? EUFORIA! :D


    może odwiedzisz mojego bloga kochana? :)
    http://jo-styleworld.blogspot.com/
    dziś zamieszczę bardzo ważną notkę więc proszę o przeczytanie jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięuje ;) bloga odwiedzę rzecz jasna ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny rysunek <3 O jaaa zaraz zakładam tam konto <3 ! :))

    ***
    No w gimnazjum do którego chcę się przepisać inaczej uczą i mają więcej nauki to musiałabym zaliczyć materiał z dwóch lat. Idę do 3 klasy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślimaczek jest uroczy ;) genialne.
    Powodzenia w rysowaniu, będę tu na pewno zaglądać i Cię podglądać.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny rysunek :)
    Zastanawiałam się nad braniem udziału w tym wysyłaniu kartek.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki ;P no fajny pomysł z tymi kartkami ^^ myślę ze warto ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniale rysujesz
    w wolnej chwili zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak nie będziesz poprawiać tych błędów, które świadomie popełniasz to nigdy się nie poprawisz xD
    Boski ślimaczek x-x

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie , że kolejna osoba z Polski będzie się bawić w postcrossing;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale moje jeansy to nie do końca jeansy! ;)
    Są granatowe, a biel, czerń i granat to kolory galowe.
    Poza tym w liceum to już inaczej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ladny naglowek ;) widze ze tez sie interesujesz rysowaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny rysunek :)
    Ile mniej więcej zajmuję ci coś takiego ?

    OdpowiedzUsuń
  17. trudno powiedzieć ;) to zależy od typu rysunku ^^ zazwyczaj ok. 15 min. sądzę

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie rysujesz ..:)
    też lubię rysować mangę :)
    mam nowego bloga i szukam obserwatorów :)
    skusisz się :)
    i oczywiście ja dodaje twojego bloga do moich :)
    http://fashionistka25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!