czwartek, 4 sierpnia 2011

Telefon ;)

Hi!
Sorka, że dzisiaj tak późno, ale nie było mnie w domu. Pojechałam do centrum handlowego. Kupiłam dobie strój kąpielowy (Crop Town) oraz spodenki (Yups!) ;))) No i dostałam jeszcze jedną rzecz: nową komórkę ;))) Wcale się tego nie spodziewałam! Dziękuje mamuś ;)  To dotykowa Nokia.... chyba C5 :) Bardzo fajna ^^

Rysunek.... 'Matka Natura'- właśnie tak go nazwałam. Na początku miało być to coś zupełnie innego, ale wyszło jak zawsze ;) Oczywiście standard: dziwne ręce :P

15 komentarzy:

  1. Śliczny rysunek jak zawsze ; ))




    zapraszam ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. wow :D nowa komóreczka uhuhuuuu^^
    Rysunek śliczny :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja stroju nie kupowalam od lohoho :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rysunek.:)
    Ojojoj ale fajnie ci że dostałaś telefon.:>

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo ten telefon jest fajny ^^

    Rysunek jest śliczny ^^ Ręce też wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie, nie wyszły :P nom fajny ten telefon ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wowo, nowy tel. tak za nic. Szczęściara. ;dd
    Rysunek śliczny oczywiście. :)

    Nowa notka, zapraszam.
    anett-secrets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam dotykowy telefon, tyle że Samsung Avilla :P oj tam, ja Ci mowie, że rece wyszły b. dobrze xD. Mi nigdy tak nie wychodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie rysujesz, masz talent :)
    fajnie się masz z tą nową komórką ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie rysujesz! Masz talent ;)
    Świetny nagłówek.
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. ja do nowego telefonu muszę poczekaj co najmniej rok ; d mój poprzedni utopiłam xd

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki :) ja też telefon poprzedni zgubiłam :P

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!