sobota, 20 sierpnia 2011

Harry Potter i Insygnia Śmierci część II- recenzja ^^

Naprawdę przepraszam Was, ale przez te kilka ostatnich dni byłam odcięta od świata przez brak internetu! No dobra trochę skłamałam- był internet, ale miał tak zabójczą prędkość, że ledwo Google się włączał! Wróćmy już do normalności ^^

Waśnie wróciłam z kina ;). Błam na Harrym Potterze. Film na prawdę świetny. Pełen akcji (no bo w końcu to ostatnia część!), czasem smutny, trochę straszny (momentami oczywiście). A do tego wszystko w technologii 3D! Mimo, że w wielu miejscach odbiega od książki to efekt był zdumiewający. Czasami wydawało mi się jak bym widziała już ten film- moje wyobrażenia dotyczące tej książki (oczywiście nie wszystkie fragmenty) były identycznie jak w filmie! To niesamowite! Widocznie mam taki sam tok myślenia jak scenarzyści ;) Wracając do tematu- jeśli lubicie Harrego Pottera, a nie byliście jeszcze na tym filmie w kinie to wybierzcie się koniecznie- warto. Tylko pospieszcie się, bo całą wieczność nie będą pokazywać tego filmu!

 
To zwiastun filmu ;)

Ostatnio bawiłam się nabojami z tuszem do pióra i przy pomocy pędzelka i tuszu narysowałam o takie cóś ;P Bardzo mi się podoba






12 komentarzy:

  1. Nie lubię Harrego xDD Ładny rysunek ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. No jadę do nowej znajomej na 5 dni ale obiecuję postarać się wstawić ze dwa posty! Będę tam 5 dni tylko ;)

    To zle że jadę? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. może wybiorę się na ten film z przyjaciółkami :)
    śliczny rysunek ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki ;P to źle bo lubię twojego bloga... ale i tak milej zabawy ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna recenzja, ale osobiście nie przepradam za Harrym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty wysłałaś chyba do 1 tematu to nie;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie Harry nigdy do siebie nie przekona... :p :)
    Zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki ;P nie każdy lubi to samo ^^

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!