środa, 24 sierpnia 2011

'Najpiękniejsze rzeczy są tuż obok nas!'

Od rana słońce i duchota, teraz deszcz i burza (no tak właściwe to już po deszczu i burzy- teraz tylko pochmurno ;)). A miałam jechać nad jezioro....

Wczoraj zaczęłam rysować co nieco w domu i wzięłam się dzisiaj za dokończenie pracy ;) Rysunek mi się bardzo podoba. Na pewno nie jest idealny, ale taki tajemniczy... Ale co ja tu będę się wychwalać powiedzcie sami czy Wam się podoba ;):

P.S.  Jaki u Was kolor tła (oczywiście na moim blogu) widać, bo u mnie w domu jest to beżowy, a u babci błękitny ;/



34 komentarze:

  1. mi rysunek się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny rysunek :] Ja widzę szare tło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rysunek!:) Będę wpadała częściej... U mnie też burza,a miałam na dziś identyczne plany;/ Tło jest szare... Obserwuje i zapraszam do mnie;]

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo ;) z przyjemnością odwiedzę twojego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny ! Ładnie Ci oczy wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jane,że obserwuje,bo strasznie fajne są te rysunki;] Sama kiedyś rysowałam tym stylem.Siostra kupiła mi nawet 2 komiksy bym czerpała z nich inspiracje:) Może w sumie dziś znów coś namaluje tym stylem;p

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo się cieszę, że ktoś kto zna się na tym tak pozytywnie zareagował na moje rysunki ^^ na prawdę bardzo mi miło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny rysunek...chyba jeden z najładniejszych jakie widziałam na twoim blogu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe ;p Może aż tak to się nie znam,ale trochę siedziałam nad tą techniką. Ponadto uważam,iż większości podobają się Twoje prace,bo są bardzo dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny rysunek :)
    Ja mam szarobłękitne tło :d
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. wyrobię ;) to favicon, jest w projekcie. wpisz w google i sobie jakiś pobierz

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny rysunek. Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki! dawno nie było takiego odzewu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny rysunek, bardzo mi się podoba! :)
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli Ty to rysowałaś, o jestem pod wielkim wrażeniem talentu, bardzo fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  16. tak, ja rysowałam bardzo dziękuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie jest taki szary.. xd
    Bardzo ładny rysunek, pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. nie zdradzę :) pisałam że to dodatki i akcesoria :P i tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie rysujesz :)

    zapraszam do siebie
    leffcio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Obrazek ładny. U mnie kolor tła to szary :P

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!