czwartek, 1 września 2011

Lekcja, temat, data.... i znowu to samo!!!

Jestem mało oryginalna- wiem. Wszyscy ( no dobra, większość) pisze dzisiaj o szkole. To takie strasznie! Ja nie chce tam iść ;/ Strasznie śmiać mi się chce jak czytam gazetęi te małe dziewczynki i chłopcy (5-6 lat) nie mogą się doczekać jak pójdą do szkoły (bleee) ^^  Jutro 6 lekcji ^^ (ale na pewno plan zmienią). Informatyka, matematyka, fizyka, historia, godz. wychowawcza i w-f (uf... nie ma polskiego!!!)

A Wam wszystkim życzę, aby ten rok był dla Was spokojny, pełen dobrych ocen, bez złośliwości nauczycieli.... :)

Rysunku nie ma :<- brak weny.


Ach.... gdyby u nas w szkołach były takie mundurki jak w Japonii to nie narzekałabym ^^

11 komentarzy:

  1. A ja się cieszę, że znowu szkoła jest <3 I ta rutyna, lubię to ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jutro 7 lekcji :/
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. u... 7! w piatek ;/ współczuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się raz śniło, że chodziłam do japońskiej szkoły i miałam taki mundurek tyle, że niebieski :D Niestety potem się obudziłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jutro 6 lekcji ;p
    Wszystkiego dobrego w nowym roku szkolnym <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jak byłam mała to też się cieszyłam, że pójdę do szkoły, ale teraz się nie cieszę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszyć sie.... z pójścia do szkoły ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja mam jeszcze miesiąc wakacji... Szkoda,ze nie ma rysunku,lubię je oglądac:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia! ja mam jeszcze miesiąc wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja miałam dzisiaj 5 lekcji ; DD
    najlepiej by było jakby wcale nie było tych zasranych mundurkóww ^^ ;p .
    zapraszam: enchaaanel.blogspot.com ^
    + obserwuję ;33.

    OdpowiedzUsuń
  11. u nas były mundurki kiedyś ^^ ale teraz już nie ma :)

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!