poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Praca...

Cześć!
Dzisiaj pojechałam z tatą do pracy. Właśnie wróciłam :P. W piekarniku już się pieką zapiekaneczki m.... Będą za 5 minut ^^. Dzisiaj jest bardzo ciepło i słonecznie- w końcu :) Oby taka pogoda utrzymała się do końca wakacji. O... wyjrzałam za okno a tu taki zajączek z chmurki ^^ jaki słodki ;) Uwielbiam patrzeć w chmury.... Dzisiejszy rysunek jest przeciwieństwem wczorajszego- jest poważny. Nie skupiałam się tak bardzo na twarzy, ale chodziło mi o pokazanie wiatru ;) No to komentujcie!

14 komentarzy:

  1. b.fajny blog:)

    zapraszam :

    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rysunek!
    Fajnie uchwyciłaś ten wiatr..;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mm zapiekanki <33
    Ślicznie rysujesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny rysunek.;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest uchwycony wiatr, jest. ;dd Mmm zapiekanki. xD

    Nowa notka,zapraszam.
    anett-secrets.blogspot.com

    P.S. Rysunki dodane. Miło mi będzie jeżeli je ocenisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rysunki rysujesz!
    niby nie są takie dokładne ale tyle wyrażają.
    Cudne po prostu!;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rysuneczek jest ślicznyy ! ;*

    Sayo. (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz racje w końcu wyszło słońce rysunek ładny ;) ... czytam i oglądam z przyjemnością twój blog zapraszam do komentowania i czytania mojego ;)

    pozdor .. ;)

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!