czwartek, 25 sierpnia 2011

Jeziorko ^^ i Unicef

Dzisiaj wybrałam się do sklepu, zrobiłam wielkie porządki u babci w kuchni, a potem pojechałam nad jezioro ;) Może i woda była zimna, ale prawdopodobnie była to ostatnia okazja do wykąpania si w tym roku ;/ (nie licząc basenu).

Co do rysunku to może nie jest taki ładny jak wczoraj (nie przechwalając się oczywiście), ale uważam że też nie jest zły (tylko ta twarz tak dziwna) :)

 _______________________________________________________________________________
Afryka to miejsce, w którym trwa teraz okropna susza! Miliony dzie ci głoduje. Reagując na apel Ankyl zamieszczam post, który ma na celu uświadomienia Was jakim poważnym problemem jest głód i susza w Afryce!
Wyobraź sobie teraz, że nie masz komputera, internetu, ulubionego sklepu za rogiem, że niemasz czystego ubrania, nie masz co jeść, pić!!! Teraz możesz pomóc tym 12,5 mln ludziom. Wystarczy (jeśli twoje środki na to pozwalają) przelać jakąś kwotę na stronie Unicef <click>



30 komentarzy:

  1. Według mnie masz lepsze rysunki ;p

    Ps. Zapraszam do mnie : ) Na prawdę będzie mi miło jeśli odwiedzisz mój blog : ) Jak Ci się spodoba może zechcesz obserwować ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać są takie w biedronce. Sama się zdziwiłam ;) Są różne rodzaje.

    OdpowiedzUsuń
  3. o to ciekawe trzeba będzie sprawdzic ^^ dzięki

    OdpowiedzUsuń
  4. ;) czasami taka buźka wyraża więcej niż 1000 słów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, jak na swój wiek jestem bardzo niska ; (
    _________
    Szkoda mi takich dzieci które cierpią z głodu, a u na s w Polsce to niektórzy jedzenie marnują : ( a tam dzieci nie maja co jeść, z wielką chęcią podzieliłabym sie z nimi :)
    Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. no :0 po co kupują jak potem wyrzucają!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie umiem określić ile. ja wysłałam 24, i dostałam już 24 :d

    OdpowiedzUsuń
  8. jest tyle różnych okazji, żeby sobie popływać, na pewno nie będzie to ostatni raz :)

    a rysunek jest uroczy, bardzo mi się podoba :)

    zapraszam do mnie
    nothingbutchickens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie rysujesz :D . masz talent !

    OdpowiedzUsuń
  10. prześlicznie rysujesz :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny rysunek ;] Co do twojego pytania to chcę się przepisać bo w mojej klasie są same fałszywe osoby. Biedni ci ludzie w afryce, ja niestety nie pomogę, nie mam jak :|

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie Ci wyszło ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. a.. no niestety i takie osoby są na tym świecie ;( dzięki

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ladny rysunek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie konkurs, zapraszam ;)!
    http://everyday-with-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny rysunek!
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post) ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Też kocham rysunek, tylko trochę inny ;) Świetny blog, to szlachetne, że poruszasz w nim tak ważny problem, jakim jest głód w państwach Afryki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rysuję na tablecie :)
    Ładny szkic :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  20. hejka tez mam koleżankę co uwielbia mangę :D
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super rysunek;] jeśli krytyka Ci pomaga sie wybic jeszcze bardziej,to możesz narzekać,ale i tak jak dla mnie jest bomba;] a próbowałaś może je kolorować? Np kredkami bambino lub kredkami kredowymi? fajnie by wyszło;] Jejku jaki słodki bobas... Uwielbiam dzici,a ona ma takie przerażone oczka:( pozdrawiam i zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  22. dzięki ;P czasami koloruje.... ale zazwyczaj mi się nie chce ;P używam kredek akwarelowych ;)

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!