środa, 3 sierpnia 2011

Poker Face!

Ale dzisiaj grzeje! W nocy znowu się nie wyspałam. Wszystko przez komary... Poszłam spać ok. 23:15, ale musiałam wstać. To był on- komar!!! Zaczęłam latać z szmatą po pokoju w poszukiwaniu krwiopijcy... Położyłam się kilka minut po północy. On nadal tam był ;P udało mi się zasnąć, ale nie na długo. Obudziłam się po drugiej. Cały czas latał mi koło ucha. Przewracałam się z boku na bok. Było mi strasznie gorąco! Pogryzł mnie wszędzie gdzie zdołał: na szyi,  na rękach i nogach! Potem chyba skończył posiłek i poszedł spać ;) ja również, ale nie na długo. W pół do szóstej przyszły do mnie koty (z resztą jak co rano o tej porze) i poszły spać do mnie do pokoju. O godzinie 7-8 przyszła mama. Zabrała koty i zabiła komara! A ja spałam jeszcze do 10 godziny ;)))

Rysunek nazwałam Poker Face! Mojej mamie bardzo się podobał ;)

19 komentarzy:

  1. toż to sypnęła mi komplementem ;D a to gdzie mnie widziała :D:O

    OdpowiedzUsuń
  2. No to miałaś nockę xd
    Rysunek śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie tez ciagle nekaja jak nie komary to muchyy;/ normalnie masakra! a ten rysunek jest przesliczny!

    colorfullysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się ,że twojej mamie się podobał,bo jest cudny!<333
    Nienawidzę tych głupich komarów:D

    OdpowiedzUsuń
  5. może założymy klub "antykomarom" ;P dzięki za komcie

    OdpowiedzUsuń
  6. Masakra z tymi komarami i muchami też -.-
    Rysunek świetny jak zawsze. :)

    A Ty tak sama od siebie nauczyłaś rysować czy też korzystałaś z jakiś stron internetowych ? ;>

    Miło mi, że za opinię o mych okropnych rysunkach. ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Rysujesz ślicnie..Najładniej wychodzą Ci oczy..Wyglądają jak prawdziwe i można się w nie wpatrywać...Obserwuję, a Ty?;P

    paula-kloss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Troszkę oczy krzywe ale jak zawsze ślicznie :3 Masz talent ^^.
    U mnie nie ma komarów etc. bo koty na bieżąco je pożerają xd

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze, że Cie mama uratowała od kotów i komara :D pryznajmniej mogłaś się wyspać potem ;)
    a rysunek genialny <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  10. no potem mogłam już spać ile wlezie ;P wiem, że oczy są troszkę krzywe ;) a rysować uczyłam się sama, czasem obserwowałam rysunki innych, a na samym początku rysowałam tylko postacie z winx :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. różnie, zależy z kim wychodzę ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. masz talent :) PIĘKNE RYSUNKI !

    OdpowiedzUsuń
  13. Te wredne komary są wszędzie.. ; /

    Śliczny rysunek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj ja nie lubie komatów :/ Na szczęście mam siateczkę na oknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj tak. komary to zuo :c
    a obrazek jak zwykle śliczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Noo... w dodatku te ludzie to moje 'przyjaciółki'. x.x

    OdpowiedzUsuń
  17. masz racje "przyjaciółki" ;) dzięki za komcie

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!