sobota, 6 sierpnia 2011

Pytania ;)

Dzisiaj nic się nie działo. Takie nudy, że hoho.... nawet rysunku ie narysowałam... ;/

Wiele blogerek organizuje posty, pod którymi można zadawać pytania do autorki bloga ;) Na pewno nie raz takie coś widziałyście, a może nawet same wykorzystywałyście. Przyszedł czas na mnie ;) Więc ZADAWAJCIE PYTANIA!!! Czekam. Za kilka dni na pewno pojawią się odpowiedzi ^^

Jak już wcześcniej wspomniałam miałam wielkiego lenia i nie narysowałam nic, ale na dysku znalazłam takie stare coś: "Ptaki czy kobieta". I jak? Co zobaczyłyście pierwsze ptaki czy kobietę? Pewnie kobietę :P

19 komentarzy:

  1. Heh fajnie ! :)

    +Fajny blog :) Zapraszaam do mnie i zachęcam do obserwowania ! :)

    www.amolife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw musisz utworzyć swoja stronę na facebooku a potem klikasz na pole "Dodaj pole "" Lubie to ""
    W miejscu: Facebook Page URL (?) wpisujesz adres tej strony na facebooku którą załozyłaś i dajesz " Pobierz kod " pojawi ci się ramka i kopiujesz ten drugi kod " XFBML " i wklejasz go na bloga pod zakładka " Kod HTKLM / Java "

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.To twój pierwszy blog?
    2.Czemu postanowiłaś go założyć ?
    3.Podoba ci się bloggowanie ?

    ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego podoba ci się sztuka mangi? :)

    PS
    Aparat koleżanki :>. Rosyjski, stary ^^.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten rysunek ; )) kobietę pierwszą ; ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zobaczyłam kobietę ;) Obserwujemy się ? Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ptaki po chwili się przyglądam i czytam pytanie..kobietę co jaką kobietę?? I dopiero zauważyłam...;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz jakiś wyjątkowy styl ? scenee, gotick czy cuś ? : D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, zapraszam do siebie, też czasem wstawiam swoje prace. ; ) A co do Twojego postu o języku japońskim... to.. wcale nie jest taki trudny. japonka.pl bardzo fajny kurs, darmowy! wszystko ładnie, pięknie, wystarczy, że będziesz dość wytrwała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. najpierw zobaczyłam kobietę :).

    OdpowiedzUsuń
  11. od kiedy interesujesz się mangą ?

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!