wtorek, 2 sierpnia 2011

Japoński

Słoneczko świeci ;P już drugi dzień z rzędu! Co to się dzieje?! No słonce, słońcem, ale ja muszę ściąć  trawnik ;/

Ostatnio zainteresowałam się językiem japońskim i zastanawiałam się nad rozpoczęciem nauki tego języka. Bez nauczycieli itp. tylko tak sama dla siebie ;) A Wy kiedyś myśleliście nad tym? Wiem, że jest to język niesłychane trudny, ale chociaż żeby mieć jakieś podstawy ^^

Ostatnio moje rysunki są dziwne- zawsze jest coś w nich nie tak. Tym razem to ten strasznie płaski tył! Jej tyłek wygląda jakby ją walec przejechał.... Komentujcie!

25 komentarzy:

  1. A u mnie pochmurno x.x
    Ja umiem 6 słówek [ale to po Chińsku xD] i jakoś potem przestałam się uczyć ;d
    Rysunek jak zawsze ładny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj weź przestań! Nie bądź dla siebie taka krytyczna :P Mnie się bardzo podoba ten rysunek! Ja nigdy nie myślałam o japońskim bo pewnie połamałabym sobie język jeszcze przed nauczeniem się czegokolwiek ^^ + Sprzedajesz swoje obrazki? / Little Lady [rude-princess.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  3. . ;D O japońskim .. nie dawno zaczełam się uczyć tak sama z siebiee ... w nawyku już mam zamiast 'dziękuje' mówię ' agigato ' ;3

    Sayo .

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja koleżanka się uczy japońskiego. :) Ja chciałam Hiszpańskiego się uczyć, ale jednak zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chce się uczyć a potem na kurs japońskiego śmignąć :)

    /aparat będę mieć jeszcze jakieś 9/11 miesięcy ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje za komentarze i porady ;P a rysunki... nigdy nie myślałam o tym, żeby je sprzedawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. aha... to jeszcze trochę czasu ;) no ale proste ząbki to podstawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A co pracuje tam?Jak ja nawet nie wie jak twoja kuzynka wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja trochę umiem po japońsku, podstawowe słówka znam ^^ a obrazek jest bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki ;P tak pracuje tam :p łatwo ją poznać po włosach- mka takie loki- takie sprężynki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Co ty gadasz! Jest fajna! :D

    U mnie też słońce świeci przez dwa dni :D
    I właśnie skończyłam kosić trawę przed domem :D

    i-follow-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też myślę nad japońskim ;D. Ja ogólnie lubię Japonię i te inne xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie bądź dla siebie taka krytyczna, rysunek jest bardzo ładny... A co do japońskiego to moja siostra się uczy, jakoś tak od półtora roku i nie ukrywa, że jest to język trudny. Trzeba mieć po prostu zamiłowanie do tego... I pamiętaj: chcieć to móc... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super rysunek ;)
    zapraszam do siebie.
    o.

    OdpowiedzUsuń
  15. niby z języków byłam zawsze dobra... no z resztą się zobaczy ;P wole być krytyczna i widzieć wady niż uważać że jestem idealna ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. to nie ja bede miec urodziny; p

    OdpowiedzUsuń
  17. Według mnie arbuzowy najlepszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. aha :) wiem, ale to było dla siostry ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też kiedyś myślałam o tym :) bardzo fajny jest ten język :)

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!