piątek, 5 sierpnia 2011

Lepper?!

Właśnie się dowiedziałam... nie no tego to się nie spodziewałam!!! Lepper nie żyje!

 Cały dzień zleciał mi na bawieniu się nową komórką.... no oprócz tego byłam na rynku, grałam w badmintona i pomagalam wkładać mamie ogórki :)))

Jeśli ktoś chcę kupić nowy telefon to mogę polecić Nokie c5-03! Jest naprawdę fajny ;) Aparat 5 Mpikseli spisuję się bardzo dobrze. Jedyny minus brak lampy przez co zdjęcia muszą być robione w dobrze oświetlonym pomieszczeniu. Dostęp do Wi-fi. Darmowy GPS! Jest bardzo czuły na dotyk co jest jego wielkim plusem. Dla fanów słuchania muzyki: ma bardzo głośny głośniczek, a jakość odtwarzanej muzyki jest naprawdę dobra!!! POLECAM!

Rysunek: HArry Potter i reszta ^^ Wiem, że nie podobni ;P A Ron to już w ogóle....

15 komentarzy:

  1. Śliczny rysunek jak zawsze ; )) też słyszałam i bardzo mnie to zdziwiło nigdy bym się nie spodziewała ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow narysuj mnie ! XD
    Baaadminton rzl ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się bardzo zdziwiłam, ale później doszłam do wniosku, że tacy politycy mają na prawdę dużo problemów i wystarczają by popełnić samobójstwo.
    ~~Badminton jest świetny :3 (ale zawsze przegrywam =3=)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm,też chcę nowy fon!:D
    Ja mam LG ks360 i nawet dobry jest xd
    Też się zdziwiłam ,że Lepper nie żyje !o.O
    Śliczny rysunek :D po prostu Harry Potter w twoim wykonaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. t6hx ;P nom badminton rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też się zdziwiłam, gdy dowiedziałam się o Lepperze.. ah i ja tez lubię grać w badmintona xD. A obrazek uroczy po prostu :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam cię do The Make Up Blogger Award :))

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny rysuneczek . pokoloruj je ; P

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny rysunek!
    Talent masz wrodzony trzeba przyznać <33
    świetny blog :D

    + dodałam się do obserwatorów i liczę na to samo :PP

    www.asiaa-przybycien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny rysunek ! ;)

    Zapraszam - http://agagmywourd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny rysunek :) ja, gdy wczoraj dowiedziałam się że on nie żyje to myślałam, że to jakiś żart.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że on nie żyje. ;o To jest tak jak nie słucham radia i nie oglądam wiadomości. xD

    Nowa notka,zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się wczoraj dowiedziałam i bardzo mnie to zdziwiło....
    Śliczny rysunek...
    Zapraszam do siebie na ocenienie mojego rysunku...;)

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!