poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Inowrocław!

Sorry, że wczoraj nie pisałam, ale wybraliśmy się na jednodniową wycieczkę do Inowrocławia ;) Po drodze wstąpiliśmy do Kruszwicy. Weszliśmy na Mysią Wieżę i podziwialiśmy kamienną kolegiatę z XIIw. W Inwrocławiu poszliśmy na tężnie, które moim zdaniem są dużo ciekawsze niż te w Ciechocinku! Gdy wracaliśmy do samochodu zastał nas deszcz. Na szczęście byliśmy już niedaleko :) Potem pojechaliśmy do Aqua Parku (również w Inowroclawiu) byliśmy tam przez 1,5h! Tam jest świetnie. 2 jakuzzi, zjeżdżalnia basen rekreacyjny, sztuczna rzeka oraz basen sportowy ;) BYŁO SUPER i chcę jeszcze raz!

Proszę o dalsze zadawanie pytań ;) Poczekam jeszcze kilka dni, aby się ich trochę uzbierało :)))

Rysunek jest straszny, ale nic lepszego nie chciało mi się rysować... te ręce mnie zdenerwowały, bo mi nie wychodziły. Ogólnie to masakra, no ale trudno ;)

14 komentarzy:

  1. Ładnie rysujesz.;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Będe na na Fan Party(to taki zlot) fanów Tokio Hotel ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a.... to wszystko wyjaśnia ;) dzięki za komcie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Straszny? Piękny. Dlaczego wszyscy gdzież jeżdżą na wakacje a ja nie? ;( http://food-is-so-good.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh kiedy ja ostatnio bylam w Aquaparku to nie wiem ;D
    U mnie pojawiła się nowa notka, zapraszam jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jasne ;P skorzystam z zaproszenia

    OdpowiedzUsuń
  7. w takim razie ja też o coś tam zapytam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest źle, tylko trochę tego saxsofonu nie widać.;p

    Nowa notka,zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeny dopiero teraz zauważyłam jakie ona ma straszne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  10. E tam, rąk prawie nie widać :) Fajny dzień ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie tutaj, obserwuję i będę wpadać. Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę, że miałaś udany dzień :)

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!