poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Przerwa i co w tej przerwie się działo ^^

Jestem- wróciłam ;) Jestem Wam winna wyjaśnienia co ja robiłam w ten weekend skoro nie miałam czasu na blogowanie ^^ Sobota: W sobotę pojechaliśmy do Torunia, chociaż jestem tam stałym bywalcem to nadal  to miasto mnie fascynuje ;) Byłam również w planetarium. Pytaliście jak daleko mam do Torunia. No więc ok. 80km ;P. Niedziela: jak wiecie byłam na święcie miodu. Nic takiego tam się nie wydarzyło :). Próbowałam miodu (najlepszy miód lipowy...), grałam i to wszystko. Zarobiłam całe 30zł ;)
Rysunek: taki jakiś ^^



9 komentarzy:

  1. fajny rysunek i fajnie , że już jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny ryzunek ;)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny rysunek! ;)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja byłam tylko raz w Toruniu i strasznie mi się podobało ^o^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo święto miodu ^^ U mnie jedynie dzień chleba jest O.o xD
    Ładny rysunek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny rysunek, wpadnij do mnie, dawno cię nie było, a właśnie wstawiłam nowe rysunki ;)

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!