wtorek, 23 sierpnia 2011

Japońskie dziwactwa!

Pojechałam sobie do babci na kilka dni, dlatego dzisiaj nie mam rysunku ;/ ale nie martwcie się- mam kartki, gumkę i ołówek. Na pewno coś się skombinuje ^^

Wszyscy wiemy, że Japonia jest krajem dojechanym na maxa! Buszując w internecie znalazłam ot taką stronkę <click> na której znajdziemy rzeczy o której nam się nigdy nie śniło ^^. A oto moi faworyci:


Takie kawaii!

Katar?

Rura wydechowa w kształcie Hello Kitty!

Ostudź sobie makaron! ^^



Więcej takich głupot możecie znaleźć na tej stronie <click> (link również wyżej) ^^ Mam nadzieję, że teraz widać zdjęcia...
Sayo!

27 komentarzy:

  1. pisałam o tym trybie ostatnio ;P
    ale dzieki programowi kolory jeszcze bardziej robią się intensywniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wyświetlają się zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hm... dziwne ;/ lae teraz nie moge sprawdzić u siebie n a komputerze bo jestem u babci ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widze zdjęć... ; /
    Ale i tak obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wyświetlają się zdjęcia..

    OdpowiedzUsuń
  6. hm.... spróbuję to poprawić!

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz widzę :)) Ale fajne to z papierem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej wymiata rura wydechowa haha ;D
    Dziękuje za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Papier najlepszy xDD Oni to mają pomysły :d Mogliby Polacy taki coś zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. xDOoOllyx masz racje u nas to nic ciekawego nie ma! ;0

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysly Japonczykow nie znaja granic ;D;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No teraz widze. Świetne są ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, pozytywne zdjęcia. Ładny masz nagłówek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie coś to chłodzenia potraw by się mi przydało ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. tak ;D czasem przydałby się...

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny blogasek ; )
    zajrzyj też na moj :D
    http://masqueradeballs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten papier toaletowy i pałeczki z wiatraczkiem widziałam w Galileo. Facet pokazywał jeszcze więcej dziwnych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. tak, na stroni, której link jest podany w poście jest więcej rzeeczy ^^

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!