niedziela, 31 lipca 2011

Boli mnie.... szczęka!

Hej!
Dzisiaj jakoś źle spałam na boku ;/ jak rano się obudziłam do mnie cała prawa strona bolała. Wzięłam pół tabletki, ale nadal boli mnie prawa strona szczęki ;P W kościele ledwo śpiewałam :)
Tak ogólnie to z pogodą lipa ;/ Cały czas mżawka leci. Od wtorku ma być lepiej ;D, więc oby do wtorku ^^.
Rysuneczek narysowałam wczoraj. Bardzo mi się podoba. Z początku myślałam, że będzie do niczego i miałam go nie kończyć, ale pomyliłam się.  Jak możecie zauważyć nie podpisuje swoich prac z komputera, ale zawsze w prawym dolnym rogu jest mój podpis i data powstania :)

PA!

17 komentarzy:

  1. Oj biedna :( Ja ostatnio też nienajlepiej sypiam...A co do rysuneczku to GENIALNY! / Little Lady [rude-princess.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za wyrazy współczucia ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki zaciesz na rysunku :D łiiii ^______^
    uu. współczuje. mnie noga strasznie boli jak czasami jakoś dziwnie śpie o.O

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem gdzie to jest.Może jak będziesz kiedyś w Toruniu to może gdzieś mnie spotkasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te oczy na rysunku kiedyś się uczyłam je narysować ale nadal nie umiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki to może kiedyś się zobaczymy ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć ;) Mnie tak bolało,gdy mnie zawiało ;) Mam nadzieję,ze pogoda w końcu się polepszy :) Obserwujemy się ? Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. też denerwuje mnie już pogoda :( nawet nie można wyjść bo ciągle leje i jest burza :(
    bardzo ładny rysunek! :) masz talent!:)
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie też ciągle deszcz..eh, ale i tak jakoś nie chche mi sie nigdzie wychodzić

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się ten rysunek i ten zaciesz..;) Mnie też coś tak boli ale głowa..aj.czekam na kolejne notki

    OdpowiedzUsuń
  11. O to bardzo współczuje ;) ;* ale rysujesz nie samo wicie i czekam na więcej rysunków chętnie zaglądam na twojego bloga i liczę na rewanżyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha nie ma to jak ból szczęki xDD Rysunek wyszedł Ci genialnie ^^ Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. No u mnie dzis pogoda też nie jest za faja ale nie pada :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tak średnioo mi się rysunek podoba .. ; D
    ale ogólniee b.ładnie rysujesz ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. no to trudno ;P nie każdemu musi się podobać ;)

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!