wtorek, 5 lipca 2011

Kit z tym....^^

Siemka!
Bardzo się cieszę, że mój nowy baner się podoba ;). Dzisiaj jestem znowu u babci- na wsi ^^ i kto zgadnie co dzisiaj robiłam? Urabiałam kit hahaha! Na serio! Teraz mam go pełno pod paznokciami ;/
No więc  to było tak.... w oborze trzeba było uszczelnić okna (nieźle się zaczyna :)) no i mój tata miał to zrobić. Brat mojego taty kupił 1 silikon- to miało wystarczyć... Silikon u starczyło na jedno okienko, a jest ich hm.... z 8! Dodam jeszcze, że 1 silikon kosztuje 11zł. No więc ktoś wpadł na pomysł, a żeby kupić kit! Wychodzi dużo taniej- na jedno okienko 2,90zł- 1 torebka. Kit żeby się do czegoś nadawła trzeba wyrobić no i tu zaczyna się moja rola. Tata uszczelnia dalej, a ja zwiałam "na komputer" KONIEC!
___________________________

Tak jakoś schodzi mi poruszenie jednego tematu- zegarków jelly watch! Wielu się nie podobają, ale mi bardzo. No i jakiś czas temu kupiłam sobie jeden... właściwie to trzy, bo mam wymienne paski!
Ja mam zegarek czarny z wymiennymi paskami na zielony i fioletowy ^^



___________________
No i stały punkt programu: rysunek. Dzisiaj nie mam nic "specjalnego". Rysowany tak na szybko przed pójściem się myć.... Pewnie powiecie: "Jakie dziwne ręce!"- tak wiem, wiem... :P A i jeszcze nie zapomnijcie, aby na mnie głosować- codziennie można oddać jeden głos!

PA!


10 komentarzy:

  1. ¢zιкιтα..♥♥5 lipca 2011 19:17

    a więc :

    hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. rysunek bardzo fajny , a co do Twojego pytania, to po prostu zachęcam moich czytelników do głosowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje za komentarze! a z Twojej porady Artystko napewno skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam jelly watch w kolorze oczojebnego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam różowy jelly watch.
    A rysunek...ok.

    nekochan

    OdpowiedzUsuń
  6. B. fajny blog. Masz talent!
    zapraszam też na mój blog www.its-my-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!