środa, 13 lipca 2011

Namiot!

Cześć!
 Od rana co chwilę wyłączają mi prąd! Jakie to denerwujące ;/
Dzisiaj będzie piękna noc- przychodzi do mnie Patrycja pod namiot. Myślę, że będziemy świetnie się bawić. Miał być jeszcze basen, ale Pani Pogoda nie pozwoliła (obraziłam się na Panią!). Musze jeszcze skoczyć do sklepu po jakieś słodycze i picie ;)
Jest jeszcze jedna wiadomość (jednak ta bardziej smutna)- dzisiaj odjeżdża mój kuzyn Dawid. Szkoda. ;(
Ostatni rysunek z serii. co do tego rysunku to przyznam szczerze, że wzorowałam się na moim avku ;) Ostatnio ktoś się zapytał czy sama rysuje czy przerysowywuje: ZAWSZE RYSUJE SAMA! tylko czasami szukam inspiracji wśród ilustracji, zdjęć, sytuacji z życia ;)

16 komentarzy:

  1. Fajnie masz :)
    Też bym się wybrała pod namiot :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny rysunek.:)
    Ja nie mam skanera i u mnie zawsze jak fotografuję i wrzucam to odrazu jakość spada.:/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne oczy narysowałaś tej dziewczynce.;]
    zapraszam do mnie.;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny rysunek! ;)
    Ah... też bym chciałam posiedzieć pod namiotem, taka frajada. hah pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rysunek. Bawcie się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę dziwną twarz ma ta dziewczynka, ale ogólnie jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ładna !: )

    zapraszam do mnie !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog
    obserwuje i licze na to samo

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uwielbiałam spać w namiotach ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. KuroNeko: nie podobają Ci się moje rysunki? ;/ Ten rysunek, wiem jest bardzo dziwny, ale ja się tym nie przejmuje i mam nadzieję, że to nie była jakaś sugestia odnośnie moich rysunków...

    OdpowiedzUsuń
  12. a i tak jakoś zdenerwowało mnie to, że zapomniałam podziękować za te miłe komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nigdy nie spałam pod namiotem ale bym chciałam chodź raz. Fajny rysunek ;D

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!