poniedziałek, 11 lipca 2011

2 dni relaksu!

Cześć!
Przepraszam, że wczoraj nie pisałam, ale byłam na wczasach :) (takich niespodziewanych ^^). Było świetnie, ale nie będę pisać tego dzisiaj w jednym poście: rozłożę to na dwa dni :)... Zacznijmy od soboty... Mój kochany tatuś znalazł dla nas świetne miejsce: Morze w Centrum Polski :) tj. taki kurort w Ślesinie! Jest tam wielkie jezioro. Myślałam, że będzie tam tylko kawałek plaży i woda, ale się myliłam! Piękna plaża, strzeżone kąpieliska, buski z jedzeniem, plac zabaw, wypożyczalnia sprzętu wodnego i wiele, wiele innych... Woda była trochę zimna, ale i tak kąpałam się 3 razy ^^ Jadłam taką pyszną zapiekankę za 5zł. Była taka chrupiąca i z surówką! Spowrotem wstąpiliśmy na takie pyszne lody jagodowe! Mmm... pycha!
_________
Jutro napiszę o niedzielnym wypadzie do Płocka :) Ale za nim to, to jeszcze chciałam wspomnieć, że jest u mnie mój braciszek cioteczny: Dawid ^^ i wpada do mnie przyjaciółka: mam cały dzień zawalony chodzeniem po mieście : D. I jako, że mnie nie było cały weeken wyniki konkursu będą troszkę później (sorki ;C ).
Kolejny rysunek z serii ;))): śmiesznie ma ręce, ale sprawdziłam- da się tak : D

22 komentarze:

  1. Naprawdę śliczny rysunek :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. `Fajny blog , zapro do mnie http://stonedxd.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej,niesamowity rysunek,wyraża emocje,jestem pod wrażeniem:)

    http://marcellka-tico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję ;) wpadnę na pewno ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. O to fajnie miałaś.:))
    Ja nie lubię zapiekanek w których jest surówka.:/
    Rysunek śliczny.:))
    Wrzucasz zdjęcia przez skaner???

    OdpowiedzUsuń
  6. narobiłaś mi smaku na lody jagodowe :P
    śliczny rysunek, bardzo ładnie rysujesz ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. thx a lody były pyszne! rysunki skanuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma to jak kąpanie w zimnej wodzie :3
    Fajny rysuneczek ; D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Ci tego wypadu nad jezioro, ja niestety w wakacje zostaję w domu. Rysunek bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To fajnie, że w wakacje nie siedzisz w domu :) I fajnego masz Tate!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny rysunek. Ja jak rysowałam mangę to postacie wychodziły jakieś niewymiarowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo to miałaś udany dzień :)
    Tez bym pojechała gdzieś nad wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu:
    http://caanella.blogspot.com/2011/07/loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Udany dzień ^^ Ładny rysunek ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się rysunki :) no to miałaś udany dzień!;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz talent! tylko pozazdrościć takiego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tak dzień był bardzo udany!

    OdpowiedzUsuń
  18. Lody jagooodowe*_*
    Ślicznt rysunek ;*

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!