wtorek, 12 lipca 2011

Jak to było dnia drugiego :) oraz WYNIKI KONKURSU!!!

Cześć!
Jeśli ktoś czytał poprzedni post, to wie, że w sobotę byłam w Ślesinie ;) W niedzielę natomiast zwiedziłam Płock. Mięliśmy jechać do ZOO, ale zaczęło padać ;/ Jak zwykle deszcz wszystko psuje! Ominęliśmy ZOO z żalem i zajrzeliśmy do galerii Mazovia ^^ Kupiłam taki granatowy półgolf z paskiem w Reserved oraz naszyjnik konik morski w Giltterze :) Gdy deszcz przestał padać pojechaliśmy nad jeziorko za lub przed Gostyninem (zależy z której strony patrzysz ;)). Wypożyczyliśmy rowerek wodny i pływaliśmy w jeziorze. Było świetnie!
A co robiłam wczoraj? Byłam u mojej Patysi ( ;* ) na działce ; D i zbierałyśmy ślimaki hahaha Było super!

WYNIKI KONKURSU:

I miejsce Makea ^^
II miejsce Kolor
III miejsce Inpportune

Nagrody zostaną dostarczone w przeciągu kilku najbliższych dni! WSZYSTKIM GRATULUJE! Na prawdę bardzo ciężko było kogoś wybrać ;)
 ______
Rysunek nadal z serii "Mała Księżniczka" :)



17 komentarzy:

  1. Wow, nie wierzę II miejsce! :O

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) podasz swojego e-maila to ci wyśle dyplom ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow mam I miejsce <3
    Dzięki ;**
    moj email to mpatrycja118@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. thx za e- mail i udział zaraz wyślę dyplom ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki rysunek :)
    Zapraszam do mnie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! fajny rysunek ;o :P masz talent! ;) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog ;) - obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny rysunek.:))
    szkoda że nie wygrałam.;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Rysunek śliczny. :)
    Ty sama rysujesz czy odrysowujesz to z jakiejś fotki ?
    Masz talent. ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. nie, sama wszystko rysuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli to Ty rysowałaś to bardzo ładnie :) Talenciara z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!