sobota, 16 lipca 2011

Brakło drewna?!

Hej!
Wczoraj miało być ognisko, ale się nie odbyło. Będzie dzisiaj, ale szczerze to nie chce mi się tam zbytnio iść... ;)
Jutro przyjeżdża do mnie koleżanka Ola (wcześniej mogliście ją poznać jako Kaczka XD). Zostanie u mnie kilka dni. A tak w ogóle to nic ciekawego się nie dzieje ;/ Spałam w namiocie i tym razem wytrzymałam całą noc. No... tylko strasznie mnie tyłek boli! ;)
Rysunek taki "babeczkowy" ^^ Wiem trochę dziwny, nieproporcjonalny, ale co będę się przejmować! Muszę narysować co lepszego, ale nie mam weny ;)


20 komentarzy:

  1. wow! troszkę się uzbierało ^^ ja mam koło 60...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rysunek!. ;)) Babeczki ♥♥♥ <33

    OdpowiedzUsuń
  3. spodenki kosztowały 64 zł, ale dzięki temu, że maluję ogrodzenie, mama za nie zapłaciła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna manga :) nie rysujesz jakiegos swojego komiksu moze? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwny ?! Świetny rysunek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej... piszesz bzdury... świetny rysunek ;D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ja bym chciała rysowac chociaż w 1/8 ak jak ty!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniały blog :* zapraszam do siebie ;) http://magic-stylee.blogspot.com/ + obserwuję (; liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kiedyś trochę rysowałam. ;) Ładne.

    OdpowiedzUsuń
  10. thx ;P ale dziwny i tak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a i oczywiście zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No bo zobaczyły go niewłaściwe osoby i się z niego naśmiewały :<

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog,ładnie rysujesz ;> masz talent , więc dodaję do obs. i liczę na to samo :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny rysunek! ; )


    http://xclosertotheedgex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. twoje rysunki są mega :D
    A ten jest mega słodki ciasteczkowy mhmmm ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuje i odwzajemnie się ;)

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!