sobota, 2 lipca 2011

Brrr...zimno!

Siemano!
Dziękuje za ostatnie komcie :* Ostatnio się troche poprawiło. Na blogu mam zamiar przeprowadzić kilka zmian: chcę narysować nowy nagłówek, ponieważ ten jest już stary, brzydki i był robiony na szybko; chcę zorganizować jakiś konkurs; poszukać ciekawych dodatków i ogólnie sprawić, aby mój blog był bardziej atrakcyjny!
Chciałam również powiedzieć wszystkim tym, którzy obserwujuą mojego bloga/ ja obserwuje ich, że nie wiem z jakiej przyczyny, ale nie mogę dodawać komentarzy z konta Google, ani z OpenID. Jeśli ktoś zna przyczynę mojego problemu proszę o pomoc!
Dziś rysunek....narysowany wczoraj!

P.S. Już szykuję się dozrobienia buttona na bloga :)

PA!

3 komentarze:

  1. ¢zιкιтα..♥♥2 lipca 2011 20:39

    masz świetnego bloga, i wielki talent..
    takiej to pozazdrościć.. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę, wielkie thx ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Możnaby było dodać cienie lub kolory :) ale ogólnie jest ładnie : D

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!