sobota, 9 lipca 2011

Szok!

Cześć!
Dziś słoneczko grzeje mocno ;) Ale nie o tym chce teraz hmm... rozmawiać! Po prostu jestem w szoku! Tyle komentarzy! Naprawdę bardzo dziękuje!
Jak na razie do konkursu zgłosiło się (chyba) 10 osób. Jak już wcześniej pisałam można się jeszcze zgłaszać do końca tego dnia! Zachęcam do udziału :)
Można również głosować na mojego bloga w rankingu. Tamten ranking źle mi zliczał pkt., no bo źle tam wkleiłam... Aby zagłosować wystarczy kliknąć w ten link:

                                                                 Kliknij tu!

Wczoraj narysowała "małą serię" rysunków. Rysunki te może nie zwalają z nóg, ale jakieś złe też nie są ^^. Prace w głównej mierze przestawiają.... no nie wiem... taką Małą Księżniczkę ;) No to teraz komentować!




PA!

21 komentarzy:

  1. U mnie też od samego rana cieplutko.
    Rysunek świetny. Też chciałabym tak malować. ;P

    u mnie nowa notka, zapraszam.
    anett-secrets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny rysunek :) u mnie też cieplutko i słonecznie. zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny rysunek.:] Masz talent.;)
    Ja też rysuję mangę.;P Uwielbiam.:)) Hehe.
    Zagłosowałam.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też cieplutko ; )
    Powodzenia .: )
    A co do rysunku to ślicznie rysujesz .: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym się zgłosić do konkursu. Czy mogę przy tej notce? ; ))

    OdpowiedzUsuń
  6. A i zagłosowałam. :))

    Dodałam do obserwowanych i zapraszam również do tego samego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy post !
    Zapraszam do czytania i komentowania !
    Możemy dodać się również do obserwowanych ;)

    http://panna-kess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog;)

    Zapraszam do nas
    fashion-ache.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hoopy Style: jasne, że możesz zgłosić się pod tą notką ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. thx wszystkim :) na pewno się odwdzięczę ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. już Cię dodałam do obserwowanych ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Okeeej <3
    To ja się zgłaszam i czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej ♥ Masz cuudownego bloga <3 Piszesz bardzo ciekawie i z pomysłem. Talent masz chyba wrodzony w krwi :) Było by mi bardzo miło gdyby tak blogerka jak ty odwiedziła mój blog i dodała się do obserwatorów .. Oczywiście ja także bym komentowała twój blog , bo mi się bardzo podoba! Jestem pod MeGa wrażeniem ! Była bym wdzięczna gdybyś informowała mnie o swoich nowych notkach. A po co ? - Aby je komentować! Będę tu stałym gościem <333 . Więc serdecznie zapraszam do mnie :

    http://asia-przybycien.blogspot.com/

    Założyłam swojego bloga miesiąc temu i mam nie wielu obserwatorów . Dlatego zachęcam ! .
    Z góry baardzo dziękuję ;*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuje na pewno JUTRO wpadnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, zagłosowałam oczywiście! ;) Bardzo fajny rysunek! ;) Masz skaner czy robisz zdjęcia? ;>

    Również dodaję i dziękuję za komentarz! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny rysunek :)

    dawaj ich więcej!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zagłosowałam. Śliczny rysunek ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. thx ;) rysunków będzie więcej! a co do pytania Karoliny to rysunki skanuje ^^

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!