piątek, 15 lipca 2011

Płonie ognisko w lesie...

Cześć!
Od rana myślałam, że będzie dzisiaj pochmurno, a tu słoneczko świeci! Byłam na rynku (pierwszy raz w te wakacje) i kazałam kupić mamie fasolkę ^^
Czytając tytuł dzisiejszego postu można się domyślać, że wybieram się na ognisko. No wiec tak, wybieram się dzisiaj na ognisko z moją orkiestrą ;) W tamtym roku nie byłam bo wyjechałam. Ciekawe jak będzie ^^.
15 lipca to pamiętny dzień w kartach naszej historii... (nie chodzi mi o bitwę pod Grunwaldem ^^). Polska premiera ostatniej części filmu o Harrym Potterze. To wesele na pogrzebie! Oczywiście idę na film, ale to ostatnia część! Chyba się popłaczę ;) Harry nie odchodź!!! No dosyć tych lamentów ;)
Mam rysunek Hermiony. Oczywiście w ogóle nie podobny do niej :)):



16 komentarzy:

  1. Ładna "Hermiona".;P
    U mnie też słoneczko.;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ten rysunek.:D też nie chcę, aby kończył się Harry .; ( obejrzałam wszystkie części ( oprócz tej ostatniej oczywiście, bo jest premiera dopiero ) i czytam 4.;)

    a co do mojej notki to to zdjęcia wyszukałam w googlach.;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za komentarz :)
    U mnie dzis nie ma słoneczka :/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja przeczytałam wszystkie części ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pięknie szkicujesz ! ;o

    zapraszam do mnie ;
    http://friendisatreasuree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog! ; )
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja swoje naturalne mam ciemno brązowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie bylam nawet na jednej czesci Harrego Potera xDD ostatnio tez 1raz na rynku podczas wakacji bylam ;p

    dziekuje za komentarz u mnie i dodanie do obs. Rowniez dodaje!;DJa nie bylam nawet na jednej czesci Harrego Potera xDD ostatnio tez 1raz na rynku podczas wakacji bylam ;p

    dziekuje za komentarz u mnie i dodanie do obs. Rowniez dodaje!;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale sliczna ta laleczka ^^ :)

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!