środa, 6 lipca 2011

Konkurs!

Hejka!
Ogłaszam konkurs! Do wygrania:

I miejsce- dyplom+ 20 sensownych komentarzy+ reklama na moim blogu!
II miejsce- dyplom+ 10 sensownych komentarzy!
III miejsce- dyplom+ 5 sensownych komentarzy!

Aby konkurs się odbył do konkursu musizą się zgłosić minimum 3 osoby (3 blogi). Wrazie  pytań pisać w komentarzach!!!


_________
Proszę wejdźcie i zagłosujecie na mojego bloga! Jeśli ma to być zła ocena to lepiej  nie głosujcie ^^ tylko wejdźcie... proszę!!!!


               CLICK HERE!!!!           
__________
Rysunek dziesiejszy. Kredki akwarelowe rozmyte wodą! Kredki są firmy Kooh-i-Noor i naprawdę je polecam! Są świetne! Mam zestaw 24 kolory.



                                                              
                                                                                                                  Sayonara!



12 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :)
    Świetny rysunek. Też mam te kredki, super są ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://magicznypedzel.blogspot.com/2011/07/konkurs-fotograficzny.html

    Również urządzam konkurs, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam zestaw tych kredek :)
    zgłosiłabym się, ale dodałam dopiero jeden post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makea ^^ twoje zgłoszenie zostało przyjęte ;)
    a ty chuckie jak chcesz to też weź udział za to też będą małe nagrosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Test! sprawdzam czy na innej przeglądarce mogę dodawać komentarze ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. a na czym dokładnie polega ten konkurs ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny rysunek :)
    Napisz coś więcej o tym konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem zbytnio na czym polega konkurs, ale się zgłaszam ;)
    fajne te kredki są, miałam takowe kupowac, bo też sobie lubię czasem pobazgrac ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszamy się do konkursu i ja z ewentualnym jury oceniam bloga. Ten który wyda mi się najciekawszy wygrywa! Za udział też będą nagrody! więcej napiszę w poście po południu. ^^ pozdro

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny rysunek.;)
    a co do butów to nie mam zamiaru nosić ich po mieście itp.; ) Trenuję siatkówkę , a te właśnie buty są do tego przeznaczone.;D

    OdpowiedzUsuń
  11. ZGŁASZAM SIĘ . !
    Świetne rysunki. ^^

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!