sobota, 30 lipca 2011

Powrót!

Już jestem! W końcu wróciłam :) i mam nadzieję, że notki będą już regularne ;)))  No więc byłam u koleżanki od niedzieli, a właściwie to ona była u mnie pierwsza (calutki tydzień) ;) Byłam na basenie wojskowym w Ciechocinku (jak ktoś był tam niech pisze),grałam w badmintona i takie tam ^^
Ogólnie było O.K. A co u Was? Tyle się działo, ale i tak nie mam o czym pisać ;/
Rysunek z dzisiaj rano więc nie jest idealny ^^ no ale zły chyba też nie jest. Oceńcie sami, a ja lecę po komentować Wasze blogi ;*

27 komentarzy:

  1. Twoje rysunki są śliczne;*

    OdpowiedzUsuń
  2. twoje rysunki wszystkie są spoko :D
    Ooo :D jak lecisz komentowac to skomentuj u mnie ^______^ zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz talent :) Jak zgłosiłaś się u mnie w rozdaniu to musisz napisać swój e-mail wg. zasad!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Masz świettny blog jest niesamowity :)
    zapraszam do mnie, bedzie mi miło jak wpadniesz :D
    Poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny ładny rysunek. Też wczoraj wieczorem rysowałam, ale wyszło masakrycznie. :( Może to dodam na następną notkę. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Rysunek jest prześliczny , podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ty świetnie rysujesz te postacie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny rysunek ^^ najbardziej mi się podoba jak rysujesz oczy :3

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też najbardziej lubie oczy! thx ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki!
    Świetny rysunek, masz talent! Ja nigdy nie miałam ręki do rysowania ; <

    http://panna-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. warto obejrzeć ost. część HP :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ankyl: no to się strasznie cieszę!
    thx

    OdpowiedzUsuń
  13. Te Twoje rysunki są wspaniałe masz super talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam dosyć dużą warstwę tylko, że zdjęcia robiłam z lampą błyskową i przy zgaszonym świetle i tak jakoś wyszło :D\

    i-follow-fashion.blogspot.co

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się bardzo podoba ten rysunek! Masz wielki talent, zazdroszcze :P + Dodaje! / Little Lady [rude-princess.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  16. MEGA!
    Weź narysuj mnie tak ładnie < 333

    < 33

    Lubisz mojego bloga? Kliknij lubię to na facebooku :http://www.facebook.com/pages/HoopyStyle/192314284157752

    OdpowiedzUsuń
  17. przykro mi ale tak żeby kogoś narysować to nie potrafie ;P

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!