piątek, 8 lipca 2011

Ciepło, ale i tak wilgotno!

Hejka!
Dzisiaj niby cieplutko, ale w powietzu czuje się tę wilgoć ;/ Nic mi się nie chce. Nawet nie narysowałam rysunku... Może po południu sie za coś wezmnę ;)
Dziękuje za tak liczne komentazre i chęć udziału w moim  konkursie. Konkurs się odbędzie, gdyż zgłosiły się wymagane minimum 3 osoby : D. Swój udział można zglaszać jeszcze do końca jutrzejszego dnia (9.07.2011r do godz. 23:59 :)). Zachęcam do udziału!

_____
Grzebałam w internecie i patrzcie co znalazłam: miejscowości: Grzeczna Panna oraz Strary Pan :))))


oraz




Sayonara!
(Się nie jara !:))

34 komentarze:

  1. haha fajne.;]

    29.59 ? ;))

    zapraszam do mnie.;D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj sorki zaraz poprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha zajebiste miejscowości ;) u mnie też, niby ciepło, ale pochmurno i wilgotno :( rano padało.
    Zapraszam na www.katsuumi.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ;D Podoba mi się tu i to bardzo ^^ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju, anprawdę bardzo mi milo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo! ; *
    Ja również obserwuję!

    Pozdrawiam!
    http://panna-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje bardzo ^^ Trudno by mi było wymienić jakie oglądam anime bo było ich sporo ale od SM po Bokura ga ita, którą oglądam już po raz drugi bo jest jedną z moich ulubionych anime ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodamy się do obserwowanych ? ;**

    http://panna-kess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi miło :) w takim razie i ja poobserwuję Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. yyy . oj nie wiem. xd A o co konkretniej chodzi w konkurie ?xd Bo jakoś szukam i nie mogę doczytać. xd

    OdpowiedzUsuń
  11. tu odp.: (skopiowana z postu niżej): No więc Wy nie musicie robić nic (no tylko się zgłosić :)). Ja ocenie (jak już pisałam z ew. jury) Wasze blogi pod względem estetycznym, ciekawości itp. ^^ No chyba to wszystko! To zgłaszajcie się! Są również nagrody za udział!

    OdpowiedzUsuń
  12. aha. to chyba że tak .xd w sumie nie mam nic do stracenia, ale raczej nie wygram bo dopiero zaczynam się tu wkręcać.

    OdpowiedzUsuń
  13. jasne, że nie masz nic do stracenia, a nawet coś zyskasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. W tym konkursie trzeba będzie jakoś głosować czy coś? Bo wyjeżdżam w weekend. Kiedy wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  15. nic nie musisz robić :) wyjeżdżaj w spokoju XD wyniki chyba w poniedziałek (ew. wtorek)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam pytanko ;p jak zrobiłaś ten licznik odwiedzin, bo szukam w google isą tylko takjie zwykłe xdd będę wdzięczna za pomoc xdd

    OdpowiedzUsuń
  17. Kess: ten licznik jest w gadżetach na bloggerze. Wystarczy że wejdziesz na Projekt/ kliknij na dodaj gadżet i tam jest ten i inne liczniki. W razie pytania służe pomocą ;)
    Tina: thx

    OdpowiedzUsuń
  18. zabawne nazwy ;)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hehe.;P Niezłe te miejscowości.;P
    Fajny blog.;)

    OdpowiedzUsuń
  20. A i zgłaszam się do konkursu + obserwuję.;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne miejscowości, czego ludzie nie wymyślą :D

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się do konkursu xdd

    OdpowiedzUsuń
  23. Również Obserwuje.
    "Grzeczna Panna" xD

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem w szoku! naprawde thx!

    OdpowiedzUsuń
  25. extra blog. <3
    a dodamy się do obserwowanych. ? ;))

    http://nudne-marzenia-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. rozwaliły mnie te miejscowości.
    no, tzn. za darmo, jestem wolontariuszką.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękujemy bardzo za komentarz, pozdrawiamy i zapraszamy ponownie :)
    + dodajemy do obserwowanych

    P.S. Nazwy niektórych miast są po prostu śmieszne, rozbawiły mnie te miejscowości.

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajny blog :) będę częściej odwiedzać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. thx wszystkim i nawzajem!

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!