czwartek, 7 lipca 2011

Szczegóły konkursu!

Cześć!
Ostatnio dostałam kilka zapytań odnośnie konkursu. Ogólnie to wszyscy pytali o to samo: na czym ten konkurs ma polegać. No więc Wy nie musicie robić nic (no tylko się zgłosić :)). Ja ocenie (jak już pisałam z ew. jury) Wasze blogi pod względem estetycznym, ciekawości itp. ^^ No chyba to wszystko! To zgłaszajcie się! Są również nagrody za udział!

 _______
Rysunek ma chyba z tydzień. Nie wstawiałam, bo mi się ten chłopak nie podoba ;/ Ale moja Parysia :* chciała go zobaczyć, gdyż, ponieważ :) przedstawia... no taką jedną ;)

20 komentarzy:

  1. skoro tak, to zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no to thx ;) twoje zgłoszenie jest przyjęte!

    OdpowiedzUsuń
  3. thx ;)Kolor twoje zgłoszenie jest przyjęte ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. tak więc zgłaszam się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście bardzo się cieszę ^^ p. Dod- twoje zgłoszenie zostało przyjęte ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooo... Tak kochanie to na prawdę przedstawia scenę z jej życia ;*
    Kocham i na nk wysłałam Ci link na wiesz co ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiedziałam, że Ci się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłąszam się (blog - pryk.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  9. karmel twoje zgłoszenie zostało przyjęte! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny rysunek ;p
    + zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny blog
    Dodaje twój blog do obserwowania ♥
    Liczę na to samo i zapraszam do komentowania <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku.Świetne rysujesz. Też tak chce. ! Ja niestety cierpię na zupełny brak talentu . ;/
    zapraszam na :http://eiiuzaleniasz.blogspot.com/ ,nowa notka. ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny rysunek , następnym razem się nie zastanawiaj tylko wstawiaj heh .: )
    ja bym bardzo chciała się zgłosić do twojego konkursu .; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Paulina: nzc :)
    Eiiuzależniasz: b. dziękuje. Oczywiście odwiedze twojego bloga ^^
    Inopportune: rozumiem, że zgłaszasz się do konkursu ;) jeśli tak to twoje zgłoszenie zostało przyjęte XD

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam sie .

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!