czwartek, 9 czerwca 2011

Zmiany i jeszcze raz zmiany :P

Cześć!
W końcu dorobiłam się bannera ;P a dokładniej wzięłam kartkę, kredki, ołówek i narysowałam go ;)
Zmieniło się również tło, przez co blog jest bardziej przejrzysty i jasny. Co sądicie o nowym wyglądzie? Piszcie w komentarzach ;)
W szkole bardzo dobrze. Same piąteczki i trzy szóstki ^^- średnia 5.2
Oprócz dzisiejszego rysunku mam japonkę z gazety (również japońskiej) i jak zrobić sobie taka fryzurkę. Nie wiem jak można mieć tak plastikową twarz, dlatego mam nadzieję, że mnie ktoś oświeci ;P


Dzisiejszy rysunek to taka jakaś wróżka. Zabawna, ale jaka słodka ^^
PA!

3 komentarze:

  1. zdjęcia to na pewno przerabiają w różnych programach zanim wstawią do gazety :p
    śmiechowa wróżka + ładny baner. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. photoshop :d i dobrze oświetlona buźka :P

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!