poniedziałek, 13 czerwca 2011

Blog w liczbach ^^

Cześć!
Mój kot strasznie sie teraz łasi i przeszkadza w pisaniu (właśnie usuną mi kilka liter i nawciskał rózne klawisze) ^^ jaki on słodki
Wczoraj na mojego bloga wszedła rekordowa ilośc ludzi 575! (dotychczasowy rekord to zaledwie 277)
Dziesiejszy rysunek to wynik nudów na j. angielskim. Rysunek jest narysowany na kartce w kratkę, ale chyba nie jest aż tak źle ;/ A oto przed Państwem... "Bomblogłowa"!:






Co sądzicie o tym sweterku/bluzce? Bo mi się strasznie podoba, ale jest na mnie zamały(a) ;/




1763 Japan Style Bluzka Kurtka Kwiaty rozS GRATIS


4 komentarze:

  1. Sweterek jest śliczny, obrazek również. Ja też rysuje, ale bardziej rzczywistość (ręce, oczy albo mojego kota jak śpi).


    (Zapraszam do Londynu: london-lifee.blog.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superanckie zgram na pendraka

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!