poniedziałek, 27 czerwca 2011

40 postów temu...

Cześć!
Tak właściwie to będzie już 41, a nie 40 post, ale nic! Now więc, 40 postów temu założyłam mojego bloga! Może to nie zbyt okrągła rocznica.... ale zawsze coś! Ciekawa jestem ile postów ma blog Ankyl?! Napewno baaaaardzo dużo! Tak poza tym to polecam jej bloga! Jest świetny!
Dzisiaj miałam zamiar iść na kąpielisko, ale nici z tego. To znaczy pojechałam tam.... ale TAM TO BYM NAWET PSA NIE WYKĄPAŁA!... oczywiście gdybym miała psa ^^ Strzałka, rzęsa, glony.... ale woda cieplutka! nie, nie, nie kąpałam się ale sprawdzilam temperature :)
Jutro bardzo możliwe że pojadę do cioci i nie będzie mnie cały dzień, a może dwa.... Mają tam w prawdzie internet, ale z limitami i taki zamulały, że to nie ma sensu!
Rysunek takie coś... nic specjalnego...;/


PA!

1 komentarz:

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!