wtorek, 14 czerwca 2011

I gitara!

Hejka!
Jak zwykle nudy ;) Umieram z głodu. Jak czegoś szybko nie zjem to będzie mój ostatni wpis...żegnajcie!
Dobra, dobra, żołądek poczeka najpierw blog!
Rysuneczek dziewczyny z gitarą...^^ Strasznie "zjechał" mi się gryf na tym rysunku ;C Chciałam to poprawić no i jest troszkę lepiej ;/ Zobaczcie sami!




Zapewne wiecie, że w Japonii jest baaaaardzo dużo subkultur. Najokropniejszą jaką znalazłam była Manba! Bardzo ciemna opalenizna, blond włosy oraz mnóstwo dodatków (cekinków oraz naklejek) w ostrych barwach (głownie róż)

Bye!

6 komentarzy:

  1. no trochę dziwny gryf, ale reszta całkiem ladna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie : )
    Mam pytanie. Ty skanujesz te obrazki czy jak ? Bo są bardzo dobrej jakości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za dodanie mojego bloga w poleconych ;**
    A wgl. napisz na gadu 9500751

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, to nie jest manga. To jest bardzo popularna w Japonii subkultura ganguro. : ) + jak zwykle cudny obrazek.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. też mi się ganguro nie podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarze u mnie :)
    Dzieki też za wskazówki ; ]
    Obrazek strasznie mi się podoba .
    Pozdrawiam ! ;d

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!