środa, 22 czerwca 2011

Wakacje!

Cześć!
Jaki temat będzie dzisiaj tematem przewodnim? Wakacje! Nareszcie, wakacje... Mam średnią 5,2 ^^ dostałam w nagrodę taką książke o wynalazkach. Bardzo fajna!
Dzisiaj kolejny rysunek z serii "Full Moon wo sagashite": Mitsuki. A tak wogóle to zaczęłam się uczyć piosenki z tego anime: "Myself". Naprawdę trudno jest się nauczyć śpiewać po japońsku! A wy, jaką macie średnią?

P.S. Jak zwykle koślawe ręce ;/


                                                                                                                        Wesołch wakacji!



5 komentarzy:

  1. Ja mam średnią 5.0 nie znam tej piosenki, ale anime skończyłam własnie oglądac, płakałam strasznie...

    trochę włosy , te kucyki ci nie wyszly

    OdpowiedzUsuń
  2. http://ankyls.blogspot.com/2011/04/odpowiedzi.htmltu mam napisane.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://fashion-and-style-bk.blogspot.com/
    zazdroszczę średniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje tak wysokiej średniej! miłych wakacji życzę :))

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!