niedziela, 26 czerwca 2011

Komentować proszę!

Cześć!
Ostatnio bardzo słabo u Was z komentarzami! Proszę skomentujcie ten i moje poprzednie posty...;/
Do kina nie pojechałam... pojadę pewnie dopiero na "HP i insygnia śmiecie cz.II". Oczywiście byłam na cz.I ^^ Uwielbiam ten film i książki też. Są świetne. Polecam! Są warte przeczytania ^^ No nic nie będę Was zanudzać Harrym Potterem :) Może go nie lubice.....;/
Takie zdjęcie moich kotków :))) Szaruszek i Zululek (tu i ówdzie zwany Białaskiem^^):




4 komentarze:

  1. Hej kochana ;*
    Piękne są te twoje kotki ;)
    P.S. Sprawdź czy doszedł do ciebie mój e-mail ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kotek ;**
    Wejdziesz ocenisz i skomentujesz ? :*
    z góry thx ; **
    http://najlepsze.blogi.pq.pl/?a=stats&u=Makea

    OdpowiedzUsuń
  3. Siemkaa ^^
    nie wiem w jaki sposób dowiedziałam się o twoim blogu ale strasznie mi sie podoba. Tez rysuje czasami mang , porttrety i rozne. ;)
    pozdro ;DD

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!