wtorek, 21 czerwca 2011

Meroko!

Cześć!
Wypuścili nas dzisiaj ze szkoły po 4 lekcjach (zamiast 7)!
Wczoraj miałam napływ dobrej energii jeśli chodzi o rysowanie ^^ Udało mi sie narysować całą serię rysunków "Full Monn wo sagashite"! W kolejnych dniach będę udostępniać kolejne rysunki.
Dziś będzie to Meroko: dobra shinigami. wraz z Takuto opiekuje się Mitsuki (główna bohaterka). Przygotowywuje ją do odejścia na "tamten" świat. Jest bardzo rozrywkowa i małomyślna. Przyjmuje postać słodkiego, różowego króliczka ^^ Jest zakochana w Takto i wraz z nim tworzy duet: "Kluseczki z cebulką"! ^^ (świetna nazwa ^^) Oto przed Państwem.....MEROKO! (wiem, wiem... troche dziwna ta jedna ręka...:C ):



3 komentarze:

  1. Trochę dziwna ta ręka, ale tak to jest świetny !
    zapraszam do mnie bo u mnie niedługo tez mozesz znalezc obrazki z tg naime bo to dzięki tb je oglądam ;]
    magicznypedzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dla ciebie propozycję, napisz na gadu ; 9500751

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawde mieliscie jeszcze dzisiaj lekcje??
    my w szkole siedzielismy 1 godzine:sprzatanie szawfek i kiermasz ksiazek..
    buziaki

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!