poniedziałek, 20 czerwca 2011

Przepraszam....

Cześć!
Jeszcze tylko jeden dzień... jeden dzień szkoły.... środa- zakończenie roku! Miałam dzisiaj wstawić 1. rozdział książki mojej przyjaciółki, ale... z powodów technicznych tego nie uczynię tego dzisiaj ^^
Jak wiecie w sobotę byłam na zakupach ^^  Kupiłam sukienkę. Taką letnią... Niestety aparat nie oddaje jej uroku :C W realu jest 10.000.000x ładniejsza ;) Taka marynarska, ale trochę przypomina mi japonię... japoński mundurek. A! no tak... zapomniałam dodać- kupiłam ją w Orsay'u ^^ Nie wiem czy wam się podoba.... może nie jest w waszym styu, ale mi się bardzo podoba!
Denerwuje mnie to- nie mogę tego obrócić!
P.S. Czy zauważyliście, że bardzo często używam wielokropka i takiej buźki ^^?




2 komentarze:

  1. Szkoda ;/ Kochanie, że nie wstawiłaś.
    Piękna sukienka ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ceny są w opisach pod poszczególnymi ciuchami ;)

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!