piątek, 10 czerwca 2011

Wiocha ^^

Hejka!
 Jestem u babci i kto zgadnie co robiłam? Gracowałam buraki ^^ przez ponad 2h ;/ Nie było tak źle... ale jako że nie jestem u siebie nie będzie rysunku :C
 W szkole strasznie nudno. 7 osób nie było w szkole w tym 3 się rozchorowały [również moja przyjaciółka;/ (wracaj do zdrowai Parysiu moja ;*)]
 Zastanawiam się nad zmianą fryzury. Chcę sobie pocieniować trochę włosy :] I co wy na to? bo ja nato jak na lato ;) a tak na serio to latem będzie mi strasznie grąco- mam bardzo gęste, długie włosy. Chciałabym mieć takie włosy jak Ankyl...^^ albo jak te japonki XD Np. tu:








I strasznie podobają mi się te sukienki japan style ^^ tylko nie będe czekać miesiąca jak mi z Chin ją przywiozą ;/
Kiedyś chciałam sobie taką kupić :D

3 komentarze:

  1. ja się przełamałam, i w końcu zamówiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzia kochanie już mi lepiej ;* w poniedziałek też nie przyjdę do szkoły niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. miśka/kathrina12 czerwca 2011 11:03

    też mam gęste włosy :P
    ale krótkie...

    no śliczne te włoski i sukienka też

    uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!