niedziela, 4 września 2011

Zuzulek ^^

 Wczoraj mnie nie było ^^ Przykro mi (płacze -_-).
Znowu wczoraj nic nie narysowałam i mam zdjęcia. Mam nadzieję, że to Wam wystarczy :)

Ostatnio pisałam o postcrosingu ;) i jedną z wylosowanych osób jest sympatyczna dziewczyna z Kanady ;). Z tego co mi napisała wynika, że jej ojciec pochodzi z Kielc (czyli z Polski ^^), ma 2 koty (10 i 11 lat) i chce mi przysłać kartke (poza systemem)!!! Bedę miała kartkę z Kanady ^^ . Ma ją wysłać we wtorek. Mam nadzieję, że szybko dotrze. Ja wyśle chyba w poniedziałek....

Mam zdjęcia mojego kotusia ^^. Zrobione wczoraj rano moim telefonem (nokia c5-03):

Strasznie mi się podoba

kawaii ^^


taki wakacyjny akcencik ;)


I zdjęcie które mnie strasznie rozśmieszyło!!!

15 komentarzy:

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!