poniedziałek, 12 września 2011

Hello Kitty!

Jetem bardzozła na moją 'kochaną' nauczyciele języka polskiego! Dzisiaj to już pobiła wszystkie (chyba.... wszystkie) swoje rekordy! A do tego 3+ mi postawiła z pracy domowej chociaż moim zdaniem powinnam dostać co najmniej 4! ;/ Ale ona chyba nigdy się nie zmieni!
A macie taką 'ulubioną' nauczycielkę? Czego uczy?

Ostatnio zafascynowała mnie postać Hello Kitty! Jest taka  kawaii.... ^o^ A do tego miałam taki fajny sen...., że byłam w japońskiej szkole i miałam taki śliczny mundurek ^^.... Nawet taki jeden powiedział (w moim śnie oczywiście)_po japońsku dziękuję, bo mu powiedziałam że ma śliczny mundurek ^^

Zawalona pracami domowymi i tą głupią książką nie mogę nic narysować... mam tylko to: Być może już już widzieliście na naklejkach z Biedronki ^^:

17 komentarzy:

  1. Ślicznie kochana ;*
    I tak to był przypadek ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki ;) na pewno to nie był przypadek ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam podobny sen z tymi mundurkami ;P
    Śliczny kotek ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodziaśna ta Hello Kitty :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny sen ^^ HK słodki ale ma buźkę dziwną ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem że nie podobna, ale trudno, bo to tak na szybciutko ^^ dzięki

    OdpowiedzUsuń
  7. wiele jest takich nauczycieli chociaż teraz nikt mi nie przychodzi do głowy..
    ładny rysunek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie słodkie! ;)
    dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne... kocham Hello Kitty... ;)

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!