piątek, 9 września 2011

Poczekaj!

Co tam u was? Ja ogólnie mam całkiem dobry humor (zresztą jak zawsze po piątkowych próbach orkiestry ^^). Zaraz lecę oglądać Transformersów :) wiec szybko (frytki się już smażą). W szkole wszystko ok.:) Na 'Krzyżaków' mam jeszcze z półtorej tygodnia a jestem na 10 stronie z ok. 600 :< Nie chce mi się czytać.... ;/

Rysunek inspirowany moim snem ^^ Nie powiem wam co mi się śniło, ale to był bardzo fajny sen ;) Zdradzę tylko, że byłam w Londynie....! Rysunek zeskanował się dziwnie ;P Nie oddaje tego uroku... ;) a ta ręka wyszła jakby z kosmosu ja by ktoś tu wkleił ^^ Ale te oczka *_*. Musiałam to wstawić! Może jeszcze trochę potem poprawię (bo ta druga ręka też taka chudziutka) ^^

19 komentarzy:

  1. Jak zwykle: twarz jest krzywa xD Ma dziwne cyce. Ręka też taka jakaś nie ten teges. Ma kanciastą szyję. Ma zajebiaszcze oczka. Mają coś w sobie, ale nie wiem co ;p
    Pozdroo

    OdpowiedzUsuń
  2. wstawiłam go tylko ze względu na oczy

    OdpowiedzUsuń
  3. oczka wyszły Ci cudownie :)) jak ja dawno nie rysowałam :( ale kurcze w ogóle czasu nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko ładne wg. mnie ;]
    Nie czytaj xD a jak już to streszczenie albo coś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma cos w sobie ten rysunek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczy są śliczne! Jak jeszcze rysowałam mangę to właśnie oczy najbardziej lubiłam rysować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny rysunek, te oczy mnie rozczulają :) Wczoraj jadłam frytki, które kocham:D

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi tam rysunek się podoba i to bardzo .
    Jakoś tam będzie , a książek a zwłaszcza szkolnych lektur nie lubię czytać . Jak mam coś czytać to to co sama chcę , a obecnie czytam książkę o koniach : D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie! Rysunek jest okropny... Tyko oczy są ładne ale i tak thx

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie ;) Oczy są śliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze super rysunek.:)
    Ręce bardzo ładnie ci wyszły.;P

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne oczka jak zawsze ;*
    a twój sen był rewelacyjny, bez porównania z moimi, które jako jedyna znasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. twój też był niezły ^^ dzięki

    OdpowiedzUsuń
  14. wyniki konkursu na mojej stronie ;)
    enchaaanel.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!