środa, 7 września 2011

Gwiazda!

Wiem, że trochę późno, ale dopiero co skończyłam rysunek. Dzisiaj bilans ocenowy nie taki zły: 4 z j. polskiego, 5 z j. niemieckiego i z j. angielskiego 5 (z czego jestem strasznie dumna, gdyż ogólnie ten sprawdzian [właściwie diagnoza] innym wypadł  nie za dobrze).
Bioję się trochę jutrzejszej kartkówki (z polskiego :<), ale jakoś to będzie ^^. Trzymajcie kciuki ;)

Rysunek podoba mi się, ale z małym wyjątkiem- dłonie. Prawa trochę pod złym kątem; lewa- szkoda słów. Za to z twarzy jetem zadowolona (jak zwykle zwłaszcza z oczu). Trochę tam tego mikrofonu nie widać (ale to może nie jest aż takie złe- ta ręka.... miałam ją poprawić, ale spieszyłam się...):

18 komentarzy:

  1. Oczy jak zwykle śliczne >-> Nie wiem co w nich jest, ale mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie rysujesz, mówiłam to już wielokrotnie ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję świetnych ocenek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już mnie o to pytałaś.Zazwyczaj sama sobie z tym radzę lub proszę kogoś ale to rzadko się zdaża ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. serio? oh sorka ^^ mam słabą pamięć do takich rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie słońce ;* Masz talent nie to co ja ;)
    widziałaś dziś mój rysunek na zajęciach ;)* Więc sobie porównaj ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. weź przestań ;P nie było źle ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz talent naprawdę. Nie chcesz mi może Billa z TH narysować w stylu mangi ? ;> ;) haha

    OdpowiedzUsuń
  9. ^^ wiesz, aż tak to nie umiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. No dlatego napisałam"haha" rozumiem że nie lubisz,wielu ludzi ma coś do nich ;) Wszystko spoko <3

    OdpowiedzUsuń
  11. oczy są super ! ^^
    Ech , jakoś to będzię ,przyzwyczaję się : P
    A matematykę mam z Krajewską ? Tak , z nią : D

    OdpowiedzUsuń
  12. hm... szkoda że nie z Gadziomską- lepsza jest ^^

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!