piątek, 2 września 2011

Zdjęcia ^^

Znowu się zaczęło- szkoła ;/ Było 6 lekcji.... strasznie nudnych :<  A do tego mamy taki beznadziejny plan lekcji.. Mam nadzieje, że go zmienią!
W wakacje zamontowali u nas w szkole jeszcze 4 tablice interaktywne (do tej pory była tylko jedna). Niby fajna rzecz, ale jednak obok przydaje się zwykła, zielona tablica z gąbką i kredą :)

Tytuł mówi sam za siebie- zdjęcia. Wczoraj mój tata i brat poszli na ryby. Miałam ze sobą telefon i jak zaczęłam robić zdjęcia.... Zrobiłam ich z 200 ^^. Kolory są mocno nasycone i naświetlone (wręcz przesycone)- właśnie tak miało być! W prawdzie na telefonie wyglądają nieco lepiej, ale nie jest tak źle! Rysuneczku nie ma :< Jakoś brak weny....






Jedno z moich ulubionych ^^





21 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia ;) Dobrze, że można jeszcze nacieszyć oko tą pogodą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są genialne! Masz talent :)
    Nie mogę się doczekać kolejnych :)
    Mogę na to liczyć ? :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow śliczne, zapraszam do mnie <333

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki ^^ mi też się podobają :) może jutro wstawię więcej. Oczywiście jak chcecie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :D
    masz talent :P

    OdpowiedzUsuń
  6. dziei ^^, ale nie mam talentu do robienia zdjęć... taki talent to mam Ankyl a nie ja

    OdpowiedzUsuń
  7. looool (nienawidzę tego pisać ale teraz trzeba)
    mój aparat robi gorsze zdjęcia mimo iż jest aparatem XDD
    Najładniejsze jest to przedostatnie. awwww *^*

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem nie powinnaś mówić, że ktoś robi coś lepiej od Ciebie ;) Uwierz w siebie i w swój talent bo zdjęcia wyszły Ci naprawdę świetnie i to zwykłym telefonem a nie jakimś "superowo drogim aparatem" :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie rozdanie, Zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia, takie ciepłe kolorki ^^ Ja nie lubię tych tablic interaktywnych a mamy w prawie każdej klasie T.T

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje bardzo ^^ jest mi naprawdę miłko, że się podobaja ;) tak, te tablice nie są, aż tak dobre ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne fotki:). Nie przejmuj się- ja w piątek miałam 9 lekcji, grr..

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!