wtorek, 13 września 2011

Toronto!

Na początku przepraszam Cię Patrysia ;* ale mam tyle do napisania, że może jutro ;)

Dzisiaj zawitał do mnie listonosz z przepiękną karteczką z Toronto (Kanada)! Jest mi trochę głupio bo kartka od niej już przyszła, a ja jeszcze jej nie wysłałam.... ;< Zrobie to jutro! Tekst już napisałam. Tylko wypełnić i wysłać ;)
Dziewczyna (Juliann) w prawdzie nie mieszka w samym Toronto, ale często tam przebywa i ot z tamtąd ta kartka! Boska:



i słodziutki znaczek pocztowy ^^:


Wczoraj bawiłam się trochę moim tabletem i ot co wyczarowałam:
Jesazcze nie skończone, ale z efektów jem już teraz zadowolona (rysunek na podstawie zdjęcia):


Przed pokolorowaniem

Z sukienką ^^

Więcej nie miałam czasu robić- może jutro ;)

18 komentarzy:

  1. Słodki znaczek! I naprawde fajny rysunek ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nową notke u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny rysunek ^^ Taki inny niż zawsze. I mam pytanie dotyczące tych kartek. Wysyła się je normalnie czy jakieś elektroniczne są na tej stronie ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. normalnie- pocztą ;) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  4. że ja też nie mam takiego talentu

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny rysunek... nie mogę się doczekać efektu końcowego... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt końcowy myślę, że już niedługo ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi! I found your blog and I like it so much! cool sketchs, you've got talent!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja dawno tu do Ciebie nie zaglądałam, ej...
    Pogadać by się przydało : ] [Olka]

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi! I found your blog and I like it so much!!Great illustration, you've got talent!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny rysunek :)
    Jaki masz tablet?
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa efektu końcowego :)
    A.

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!