poniedziałek, 24 października 2011

Reserved ^^ i co na Halloween?

No więc, kupiłam sobie w sobotę taką śliczną spódniczkę i sweterek  w Reserved ^^ Ogólnie uważam że ten sklep jest świetny!

Jest granatowa, chociaż tu wygląda na czarną x-x


Zdjęcie jest ze strony sklepu, ale swetra nie znalazłam :( Jest taki siwy z kokardką *_*

Teraz została jeszcze jedna kwestia! Co ubrać na Halloween? W piątek idę do przyjaciółki na imprezę Halloween'ową i nie wiem za co się przebrać ;/ Musi to być coś nie skomplikowanego.... najlepiej z anime/ mangi ^^ DORADŹCIE MI!

18 komentarzy:

  1. Fajowa :)

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten sam problem .. może się przebież za wojownieczkę ?
    bandanka na głowę.. alladynki obcisła biała albo czarda bokserka ?
    nwm.. to taki luźny pomysł :p

    OdpowiedzUsuń
  3. nie.. raczej coś w stylu mundurka japońskiego ^^ a po za tym nie mam balladynek ^^ ale i tak dzieki

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że wzięłaś się i postanowiłaś pomyśleć nad przebraniem ;)
    ja już cały skompletowałam ;*
    spódniczka piękna ;*, ale sweterek też mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. ;* oj myślę, myślę ^^ hahaha

    OdpowiedzUsuń
  6. Nyah, mam taką sama x3
    Często kupuję w reserved, mi tam ubrania najbardziej pasują :3

    OdpowiedzUsuń
  7. dokładnie! ten piesek ma japoński usmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  8. no wiesz co? Masz taka samą?! ^^ szty niedobra! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Możesz np. kupić cobie jakąś perukę taką typową dla cosplay... choć to nie jest mały wydatek... ;)
    Świetna spódniczka....

    OdpowiedzUsuń
  10. ;/ moje fundusze są zbyt ograniczone ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. wiem, jestem zua.
    do spódniczki dorób sobie czarne, kocie uszka! x3

    OdpowiedzUsuń
  12. Halloween <3 oo sweterek pewnie jest śliczny :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Halloween, kurczę, nie mogę się doczekać, uwielbiam mroczne dynie, "krwiste" koktajle, horrory i ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna ;D
    Na pewno wymyślisz coś fajnego ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ^^ dzięki. Hihi już po imprezie ^^

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!