poniedziałek, 17 października 2011

Kalt, cold.... po prostu zimno!

Mimo że nie jestem typem zmarzlucha to i tak uważam że robi się zimno! A na moim tarasie od kilku dni przebywa mały kotek Nie chcemy go brać do domu, gdyż mamy już dwa koty no i z innych względów ;/ To kociszka- Łapka. W życiu takiej nie widziałam! Jest czarna z takimi rusymi włosami ;) Ktoś prawdopodobnie wyrzucił ją z domu.... Dokarmiamy ją. I jak na razie szukamy domku dla Łapki.... Tata mówił, że ktoś jest chętny :) Oby tylko się nie rozchorowała!
Skończyły mi się kartki! Nie mam na czym rysować ;/ Narysowałam coś na takiej małej karteczce... Takie na szybko. Węc jest mooooocno nie dopracowane ;):

7 komentarzy:

  1. Ojj mi też jest ostatnio zimno :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny rysunek :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szybko ale i tak ładnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny rysunek!
    Trzymam kciuki, żeby kotka znalazła dom, bo tak strasznie jest zimno, ja ciągle marznę będąc na zewnątrz przez 10 minut, a co dopiero taki kotek..

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej biedny kociak. mhm, na dworze faktycznie robi się zimnoo ;/

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!