sobota, 1 października 2011

Popsuty!

Znowu muszę Was przepraszać za brak postów! Miałam dodać go już następnego dnia, a tu nic z tego- komputer mi się popsuł! Na szczęście już działa, tyle że nie ma zainstlowanej drukarki i nie mogę zeskanować rysunku... muszę poszukać tej płytki ;/
No, ale cóż ;) Pewnie chcecie wiedzieć co się wydarzyło ;) Więc, dostałam I miejsce w szkolnym konkursie na plakat promujący naukę dowolnie wybranego języka. Oczywiście wybrałam japoński ;) W nagrodę dostałam kredki świecowe w drewnianej oprawie(nie wiem czy to przypadek cy też ze względu na moje zainteresowania ;)). Bardzo ładne. Miękkie i żywe, soczyste kolory ;) Próbka innym razem ^^



takie ot ;) wiem, że opakowanie okropne ^^

14 komentarzy:

  1. ojej to swietnie <33 gratuluje ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję .. ;) !
    fajne te kredki .

    zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam to opakowanie :) gratulacje wygranej Plastyczko! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję... I życzę więcej wygranych...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Popsuty komputer? Idealny tytuł na horror. Tak swoją drogą... ostatnio oglądałam jakąś powtórkę programu "Duże dzieci", w którym tematem przewodnim był Koniec Świata. I Mann zapytał się dzieciaków, co mają na myśli ludzie, którzy potocznie mówią, że coś jest "końcem świata" i jeden dzieciak odpowiedział, że "koniec świata jest wtedy, kiedy nie ma Internetu". Normalnie rozwalił mnie ten malec na łopatki! ;D

    Gratuluję wygrania konkursu :) A na opakowanie się nie patrz - ważne, co jest w środku ;P

    / frazesy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie nie jest przecież najważniejsze:))
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. 'kiedy nie ma internetu' hahaaha =^o^= dzieki!

    OdpowiedzUsuń

^^ 1 komentarz i 100 uśmiechów!